ציפוי חלונות כהים לרכב
מרוול ציפויים מתמחים בשיטה אמריקאית

ברוכים הבאים לחברת מרוול ציפויים, החברה המובילה בתחום הציפויים לרכב. עם ותק של 20 שנה, אנו מספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר ומתמחים בשיטה אמריקאית ייחודית לציפוי חלונות כהים לרכב.

*חדש* חלונות כהים לרכב במרכז מרוול ציפויים – מגיעים אליך
חברת מרוול ציפויים הינה החברה המובילה בענף הציפויים לרכב עם ותק של 20 שנה אנו מתמחים בשיטה אמריקאית יחודית לציפוי חלונות כהים לרכב ומתחייבים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר.

אנו מכירים בחשיבות המרבית לאמינות ואיכות, ובכך אנו מעניקים אחריות של שנים על כל הציפויים שלנו.

אנו מבינים שכל לקוח ורכב הם ייחודיים, ולכן אנו מציעים מגוון רחב של ציפויים בגוונים שונים לבחירה, התאמה אישית לצרכים והעדפות של הלקוח.

בין אם אתם מעדיפים גוון בהיר או כהה, אנו כאן כדי להבטיח שהציפוי יתאים בדיוק לרכב שלכם. תמיד זמינים לשאלות ובקשות, ונשמח לעזור.
התהליך מתחיל עם ניקוי יסודי של החלונות כדי להבטיח הסרת ליכלוך ומדבקות. לאחר מכן, נחתך קטע ציפוי לגודל החלון, מסירים את הנייר השקוף החושף את הדבק של הציפוי. בעדינות תוך כדאי השפרצת סבון ומים נדביק את הציפוי על הזכוכית. באמצעות מגב מותאם, נסיר את הנוזלים בין הזכוכית והציפוי.
הציפוי מותקן בחלקו הפנימי של הרכב . בשלב ראשון הציפוי יחתך לצורתו המדויקת על החלון בחלק החיצוני. לאחר מכן, הציפוי יותקן על החלונות מבפנים.





הזמן הנדרש להתקנת ציפוי חלונות כהים לרכב נע בדרך כלל בין שעה לשעתיים, וכן יכול להשתנות לפי סוג הרכב ומספר החלונות שיש לצפות.
ציפוי חלונות אינו דורש תחזוקה מיוחדת. ניתן לנקות אותו עם מים וסבון עדין, אך יש להימנע משימוש בחומרים המכילים אמוניה או חומרים פולשניים.
כן, בזכות הדבק המודרני שנמצא במוצרי ציפוי חלונות היום, ניתן להתקין אותם גם כאשר קר בחוץ. עם זאת, בתנאים שליליים, זמן היבוש עשוי להיות ארוך יותר. המתקינים המקצועיים שלנו מתחשבים במזג האוויר במהלך תהליך ההתקנה.
אם החלונות ירדו למטה מיד לאחר ההתקנה, יש סיכוי שהציפוי יתקלף. אם זה קורה, אנו יכולים לבצע מחדש את הציפוי בעלות נמוכה או חינם תלוי בנסיבות. כדאי לשמור על החלון סגור לפחות 3 ימים לאחר ההתקנה.
זמן הייבוש, מתייחס לזמן שנדרש לייבוש הנוזל הנותר לאחר התקנה. במקרה הטוב, אנו מנסים להסיר את כל הנוזלים לאחר כל התקנה, אך זה כמעט בלתי אפשרי. לכן, זמן הייבוש תלוי בסוג הציפוי ובזמן הייבוש של הנוזל הנותר. בזמן הייבוש, ייתכן שתראו קטעים, ערפל, קווים או גורמים חזותיים אחרים במהלך הייבוש. אל תדאגו! תופעות אלו הן חלק מהתהליך הטבעי של היבוש. הזמן של תהליך הייבוש יכול להשתנות לפי התנאים הסביבתיים. אם זה יום קיץ חם, ייתכן שהציפוי יתייבש תוך ימים ספורים. מצד שני, אם יש יום חורפי קר, תהליך הייבוש עשוי לקחת מספר שבועות.


  • מחוז המרכז, ישראל

חלונות כהים לרכב במרכז – מגיעים עד אליך!